Бухгалтерські послуги для юридичних осіб
Кількість операцій
Вартість послуг залежить від кількості операцій за місяць та кількості найманих працівників. Операція - це загальна кількість документів, які містять відомості про господарські операції: внутрішні документи, документи видані покупцям та отримані від постачальників тощо.
Вартість стандартного пакета, грн/міс
Вартість послуг залежить від кількості операцій за місяць та кількості найманих працівників. Операція - це загальна кількість документів, які містять відомості про господарські операції: внутрішні документи, документи видані покупцям та отримані від постачальників тощо.
Спрощена система оподаткування (3-я група - 5%)
від 3800 грн
Спрощена система оподаткування з ПДВ (3-я група - 3%)
від 5500 грн
Загальна система оподаткування
від 4000 грн
Загальна система оподаткування з ПДВ
від 6000 грн
Додаткові послуги
Нарахування заробітної плати (у т.ч. щомісячне подання звітності по ЄСВ)
250 грн
1 штатна одиниця
Кадровий облік в рамках бухгалтерського супроводу (на 1 штатну одиницю): складання наказу, штатного розпису, ведення табелю обліку робочого часу, заповнення трудових книжок
100 грн
1 штатна одиниця
Ведення клієнт-банку 30 доручень
600 грн
до 30 платіжних доручень
Наявність валютних операцій по банку
1500 грн
до 5 операцій в місяць
Наявність готівкових розрахунків через РРО
300 грн
1 штука
Проведення готівкових операцій по касі підприємства більше 3-ох за календарний місяць
70 грн
за 1 день
Наявність виробничного процесу
від 1500 грн
1 місяць
Оформлення бюджетного відшкодування ПДВ
від 1500 грн
місяць
Оброблення операцій ЗЕД (імпорт)
300 грн
1 штука
Оброблення операцій ЗЕД (експорт)
200 грн
1 штука
Вартість обслуговування визначається до підписання договору й грунтується на інформації наданій Замовником. У разі зміни істотних умов формування ціни вартість послуг може коригуватись.
До вартості стандартного пакету послуг входить: підготовка та подання до контролюючих органів звітності; представлення інтересів Замовника в контролюючих органах; віддалений доступ до 1С 24/7; обчислення, нарахування та аналіз податків; надання платіжок для сплати податків та зборів та контроль сплати в електронному кабінеті; аналіз оформлення первинної документації згідно чинного законодавста (1 раз на місяць, потрібно надати документацію для проведення перевірки); моніторинг законодавства щодо надання послуг.