ФОП

Бухгалтерські послуги для фізичних осіб-підприємців

Кількість операцій

Вартість послуг залежить від кількості операцій за місяць та кількості найманих працівників. Операція - це загальна кількість документів, які містять відомості про господарські операції: внутрішні документи, документи видані покупцям та отримані від постачальників тощо.

Вартість стандартного пакета, грн/міс

Кількість операцій

Вартість стандартного пакета, грн/міс

Вартість послуг залежить від кількості операцій за місяць та кількості найманих працівників. Операція - це загальна кількість документів, які містять відомості про господарські операції: внутрішні документи, документи видані покупцям та отримані від постачальників тощо.

Спрощена система оподаткування (2-а група) без найманих працівників

від 1500 грн

Спрощена система оподаткування без ПДВ (3-я група) без найманих працівників

від 2000 грн

Спрощена система оподаткування з ПДВ (3-я група - 3%) без найманих працівників

від 4500 грн

Загальна система оподаткування без ПДВ (без найманих працівників)

від 3200 грн

Загальна система оподаткування з ПДВ (без найманих працівників)

від 5000 грн

Додаткові послуги

Найменування послуги
Вартість
Примітки
Розрахунок і нарахування заробітної плати + відомість по заробітній платі (перший співробітник);
500 грн
1 штатна одиниця
Нарахування заробітної плати починаючи з другого працівника (у т.ч. щомісячне подання звітності по ЄСВ) та кадровий облік на 1 штатну одиницю (складання наказу, штатного розпису, ведення табелю обліку робочого часу, заповнення трудових книжок)
250 грн
1 штатна одиниця
Ведення книги обліку доходів та витрат
200 грн
до 50 операцій
Ведення клієнт-банку
600 грн
до 20 платіжних доручень
Наявність готівкових розрахунків через РРО
700 грн
1 штука
Наявність платіжного терміналу
500 грн
1 штука
Наявність валютних операцій по банку
1500 грн
до 5 операцій в місяць
Оброблення операцій ЗЕД (імпорт)
300 грн
1 штука
Оброблення операцій ЗЕД (експорт)
200 грн
1 штука
Вартість обслуговування визначається до підписання договору й грунтується на інформації наданій Замовником. У разі зміни істотних умов формування ціни вартість послуг може коригуватись.

До вартості стандартного пакету послуг входить: підготовка та подання до контролюючих органів звітності; представлення інтересів Замовника в контролюючих органах; віддалений доступ до 1С 24/7; обчислення, нарахування та аналіз податків; надання платіжок для сплати податків та зборів та контроль сплати в електронному кабінеті; аналіз оформлення первинної документації згідно чинного законодавста (1 раз на місяць, потрібно надати документацію для проведення перевірки); моніторинг законодавства щодо надання послуг.

Контакти