Left Right
Про нас

Про нас

ПП «Облік Уж» займається професійним веденням бухгалтерського обліку. Ми надаємо кваліфіковані консультації з питань бухгалтерського і податкового обліку на принципах аутсорсингу.

Бухгалтерський облік — необхідна складова стабільної діяльності будь-якого підприємства.

Бухгалтерський облік — це документування абсолютно всіх господарських операцій компанії, збір інформації, її систематизація та періодичне складання звітності. Українське законодавство зобов’язує всі підприємства вести бухгалтерський облік в трьох напрямах — фінанси, податки та статистика.

Враховуючи те, що компетентного бухгалтера знайти важко, а ведення власного бухгалтерського обліку супроводжується значними матеріальними витратами, багато компаній довіряють вести бухгалтерський облік незалежним спеціалістам.

Для великих компаній доцільно тримати власний штат бухгалтерії з кваліфікованими працівниками. Але такий спосіб якісного ведення обліку має один недолік – утримання бухгалтерії задоволення не дешеве. І проблема не тільки у виплаті високої заробітної плати штату бухгалтерів, але і в ліцензійному програмному забезпеченні, замовленні професійної літератури та законодавчих актів, підготовці та утриманні робочих місць.

Одним з найбільш популярних способів скорочення витрат по утриманню бухгалтерської служби на підприємстві є укладання договорів на виконання послуг з ведення бухгалтерського обліку аутсорсинговою компанією. Переваги цієї форми ведення бухгалтерського обліку очевидні:

  • наявність кваліфікованого персоналу в аутсорсинговій компанії;
  • постійна можливість отримання відповіді на будь-яке питання в сфері бухгалтерського обліку та оподаткування;
  • оперативне рішення всіх питань що виникають на підприємстві, пов’язаних з реалізацією, купівлею активів, розрахунок можливого отримання прибутків або збитків;
  • нема необхідності турбуватися про те, що бухгалтер може захворіти, піти у відпустку, або звільнитись. З підприємством працює не один працівник, а компанія, в якій чітко визначені умови взаємозамінності;
  •  відсутність на підприємстві додаткових витрат на програмне забезпечення для бухгалтерського обліку, утримання робочого місця та інше.

Принципи нашої діяльності:

Компетентність

Професіоналізм співробітників, високий рівень їхньої бухгалтерської культури і знань у сфері податкового, бухгалтерського й інвестиційного законодавства приходять на допомогу бізнесу Клієнта і сприяють його успіху.

Об’єктивність

В основі кожної нашої відповіді лежить вичерпна порада фахівця щодо реального стану фінансових справ Клієнта і пропозиція декількох варіантів вирішення виявлених проблем. Така інформація допомагає Клієнтові прийняти вірне й обґрунтоване управлінське рішення.

Конфіденційність

Діяльність нашої компанії заснована на суворому дотриманні норм професійної етики і вірності партнерським зобов’язанням. Співробітництво з Клієнтом побудовано на взаємній довірі і повазі, що спираються на конфіденційність отриманої і наданої інформації.

Системність

Глибина перевірки бухгалтерської або податкової звітності фірми Клієнта дозволяє відтворити повноцінну картину її фінансового стану. Наші фахівці використовують комплексний підхід до проблеми, допомагаючи замовнику побачити всі плюси і мінуси ситуації.

Орієнтація на Клієнта

Ми прямуємо до тісного співробітництва з нашим Клієнтом, відчуваючи себе гравцями його команди. Прагнення виконати нагальні і потенційні вимоги замовника, а також відповідальність за результати нашої діяльності перетворюють успіх Клієнта на наш успіх.

Успішна діяльність будь-якого господарства потребує залучення спеціалістів різних сфер. Тому наші спеціалісти постійно вдосконалюють свої знання, аналізують потенціал ринку, займаються пошуком нових моделей прибуткового бізнесу.